OBCHODNÍ PODMÍNKY
OBCH. PODMÍNKY
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) blíže vymezují a upřesňují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran v souvislosti s prodejem a koupí produktů a poskytováním služeb poskytovatelem, resp. prodávajícím, specifikovaným ve čl. I těchto obchodních podmínek. Poskytovatel poskytuje služby zejm. v oblasti jógy a zajišťuje prodej svých produktů (kurzy, e-booky), přičemž na všechny tyto činnosti se vztahují tyto obchodní podmínky.
Veškeré smluvní vztahy, na než se tyto obchodní podmínky vztahují, jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky.
I. Úvodní ustanovení
- Poskytovatelem služeb, resp. prodávajícím, je obchodní společnost Kristýna Vacková, IČ: 01084305, se sídlemMajakovského 1152/34, 32300 Plzeň, Česká republika, kontaktní e-mail: kristyna@kristy-yoga.cz (dále jen “poskytovatel”).
- Objednatelem služeb, resp. kupujícím (dále společně jen „zákazník“) se rozumí osoba, která prostřednictvím webových stránek poskytovatele www.kristy-yoga.cz(dále jen „webové stránky“) zakoupí produkt nabízený poskytovatelem či objedná služby nabízené poskytovatelem, tj. uzavírá s poskytovatelem kupní smlouvu, smlouvu o dílo, smlouvu o poskytování služeb či jiný smluvní vztah dle specifik předmětu plnění.
- Předmět koupě, dílo či výsledek poskytnutí služby poskytovatelem je produktem duševního vlastnictví, jehož autorem je poskytovatel vykonávající též majetková autorská práva k předmětu koupě či výsledku poskytnutí služby. Sem spadají e-booky, prezentace, kurzy, webináře a další. Je zakázáno jakékoli šíření nebo poskytování předmětu koupě, díla nebo výsledku poskytnutí služby třetím osobám bez souhlasu poskytovatele.
- Poskytovatel své produkty a služby nabízí prostřednictvím internetového obchodu dostupného na webových stránkách kristy-yoga.cz (dále jen „obchod“), přičemž k uzavření příslušné smlouvy dochází distančním způsobem prostřednictvím obchodu, případně u některých produktů a služeb prostřednictvím e-mailové komunikace (tj. prostřednictvím prostředků komunikace na dálku).
- Učiněním objednávky za účelem uzavření příslušné smlouvy zákazník prohlašuje, že se seznámil se všemi informacemi týkajícími se příslušné smlouvy a produktu či služby, jíž se smlouva týká, a že s nimi souhlasí.
- V případě, že k uzavření smlouvy dochází prostřednictvím obchodu na webových stránkách formou vyplnění objednávkového formuláře, je zákazník povinen objednávku zkontrolovat před jejím odesláním a opravit případné nesrovnalosti. Poskytovatel je oprávněn se spolehnout na pravdivost, správnost a úplnost údajů uvedených v objednávce a nenese odpovědnost za nepravdivé, nesprávné nebo neúplné údaje vyplněné zákazníkem a s tím spojené následky.
- Objednávka produktu nebo služby učiněná prostřednictvím obchodu na webových stránkách je pro zákazníka závazná. Akceptace objednávky poskytovatelem bude zákazníkovi potvrzena e-mailem zaslaným na e-mailovou adresu zákazníka, která byla uvedena v objednávkovém formuláři. Poskytovatel není povinen objednávku zákazníka akceptovat. K uzavření příslušné smlouvy dochází až okamžikem akceptace objednávky poskytovatelem (konkrétně okamžikem doručením potvrzení o přijetí akceptačního e-mailu na e-mailovou adresu zákazníka uvedenou v objednávce). V případě, že poskytovatel objednávku neakceptuje, informuje o této skutečnosti zákazníka taktéž prostřednictvím e-mailu zaslaného na e-mailovou adresu zákazníka uvedenou v objednávce a při již přijatém peněžním plnění jej bezodkladně vrátí zpět zákazníkovi na účet, ze něhož bylo zasláno.
- Akceptací objednávky zákazníka ze strany poskytovatele vznikají mezi těmito stranami vzájemná práva a povinnosti založená příslušnou smlouvou, tj. poskytovatel se zavazuje dodat zákazníkovi předmět koupě, provést dílo či mu poskytnout objednanou službu a zákazník se zavazuje za předmět koupě, dílo či objednanou službu zaplatit sjednanou odměnu.
- Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí příslušné smlouvy, za účelem jejíhož uzavření zákazník objednávku učinil.
- Poskytovatel je v případě pochybností o pravosti objednávky oprávněn před její akceptací kontaktovat zákazníka prostřednictvím e-mailové adresy uvedené v objednávce za účelem ověření pravosti objednávky. Nepodaří-li se pravost objednávky ověřit, má se za to, že objednávka nebyla učiněna a dále se k ní nepřihlíží.
II. Dodací podmínky digitálních produktů
- V případě koupě produktu, jehož dodání je vázáno k určitému datu uvedenému v popisu produktu, bude produkt dodán nejpozději v tomto termínu za podmínky, že před dodáním produktu bude ze strany zákazníka uhrazena kupní cena produktu.
- V případě koupě produktu, jehož dodání se neváže ke konkrétnímu datu, bude produkt dodán bez zbytečného odkladu po zaplacení kupní ceny produktu zákazníkem.
- Dodací lhůta produktu je přiměřená typu produktu a způsobu platby za jeho koupi.
- Při koupi e-booku bude digitální obsah dodán ve formátu PDF nebo obdobném formátu a dodán po úhradě kupní ceny zákazníkem, a to prostřednictvím e-mailové zprávy zaslané na e-mailovou adresu zákazníka uvedenou v objednávce jako její příloha nebo zasláním odkazu, na kterém je možné e-book stáhnout či otevřít.
- Konzultace a další zakoupené služby budou poskytnuty v termínu dle osobní domluvy poskytovatele a zákazníka učiněné v rámci vzájemné e-mailové komunikace nebo telefonického hovoru (v případě telefonické domluvy musí být dohodnutý termín vzájemně potvrzen formou e-mailu).
- Zákazník je povinen bez zbytečného odkladu po dodání produktu zkontrolovat jeho funkčnost a dostupnost obsahu. V případě zjištění vad nebo nedostatků je zákazník povinen bez zbytečného odkladu po takovém zjištění o této skutečnosti informovat poskytovatele prostřednictvím e-mailu kristyna@kristy-yoga.cz.
Poskytovatel upozorňuje, že digitální obsah vyžaduje k plné funkčnosti, aby měl zákazník k dispozici hardwarové a softwarové vybavení umožňující zejména otevřít a pracovat s dokumenty ve formátu PDF. V opačném případě poskytovatel neodpovídá za správnou funkčnost produktu či dostupnost jeho obsahu.
III. Cena produktů a služeb, platební podmínky
- Cena produktů je uvedena na webových stránkách poskytovatele, přičemž tato cena je platná a závazná po celou dobu jejího uvedení na webových stránkách. V případě uvedení akční ceny produktu či služby, je tato cena platná pouze za podmínek a po dobu uvedenou u této akční ceny. Vzhledem k charakteru produktů a služeb nejsou s jejich dodáním či poskytnutím spojeny žádné náklady na dopravu či jiné náklady spojené s dodáním produktu nebo služby.
- Není-li mezi poskytovatelem a zákazníkem výslovně ujednáno jinak, je poskytovatel povinen dodat produkt či poskytnout službu až po úplném zaplacení sjednané ceny produktu či služby zákazníkem.
- Platbu je možné provést na základě faktury vystavené poskytovatelem či pokynů k platbě zaslaných poskytovatelem, a to formou:
- bezhotovostního bankovního převodu na účet poskytovatele uvedený ve faktuře; při platbě je nutné uvést příslušný variabilní symbol(provedení platby v takovém případě může trvat 1 až 2 pracovní dny);
Faktura poskytovatele bude zákazníkovi doručena v rámci e-mailu potvrzujícího akceptaci objednávky.
Případné další způsoby platby budou uvedeny na webových stránkách poskytovatele nebo mohou být mezi poskytovatele a zákazníkem výslovně dohodnuty. Cenu produktu či služby je možné hradit v českých korunách nebo v eurech.
- Datum splatnosti je vždy uveden ve faktuře nebo v pokynech k platbě. V případě nedodržení data splatnosti může být zákazníkovi naúčtován zákonný úrok z prodlení.
- Cenu za objednané produkty či služby není možné hradit formou splátkového kalendáře.
- Poskytovatel upozorňuje, že produkt či služba dodaná prostřednictvím e-mailu může být v e-mailovém rozhraní doručena do složek “Hromadné” nebo “Spam”. V případě nedodání produktu či služby ve sjednané lhůtě, je zákazník povinen provést kontrolu těchto složek své e-mailové schránky. Pokud se předmět koupě či výsledek poskytnutí služby v těchto složkách e-mailu nenachází, nechť zákazník bezodkladně kontaktuje poskytovatele prostřednictvím e-mailu kristyna@kristy-yoga.cz
IV. Odstoupení od smlouvy
- Pokud je smlouva mezi poskytovatelem a zákazníkem, který je spotřebitelem, uzavřená pomocí prostředků komunikace na dálku ve smyslu § 1824 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, je zákazník oprávněn od smlouvy odstoupit v zákonem stanovené lhůtě 14 dnů v souladu s § 1829 občanského zákoníku, a to zasláním e-mailu poskytovateli, který bude výslovně obsahovat informaci o odstoupení smlouvy ze strany zákazníka.
- Pravidla odstoupení od smlouvy se nevztahují poskytování služeb v případě jejich poskytnutí před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy dle předchozího odstavce.
- Zákazník, který je spotřebitelem, není oprávněn odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem smlouvy bylo dodání on-line produktu, neboť se jedná o tzv. smlouvu o dodání digitálního obsahu ve smyslu § 1837 písm. l) občanského zákoníku, který nebyl dodán na hmotném nosiči, pokud byl tento produkt dodán s předchozím výslovným souhlasem zákazníka před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.
- Práva a povinnosti poskytovatele a zákazníka, který je spotřebitelem, těmito obchodními podmínkami výslovně neupravená, se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.
V. Rozhodné právo a řešení sporů
- Rozhodným právem pro případ sporu mezi poskytovatelem a zákazníkem je právo České republiky.
- Zákazník se zavazuje řešit spor primárně formou mimosoudního řešení spotřebitelských sporů (dále jen „ADR“) spadajícího pod Českou obchodní inspekci (dále jen „ČOI“) prostřednictvím webového formuláře na webových stránkách ČOI. V případě, že požadavek zákazníka shledá ADR za důvodný, vyzve poskytovatele k vyjádření za účelem smírného dořešení sporu.
- Před zahájením jakéhokoli sporu dle tohoto čl. obchodních podmínek poskytovatel doporučuje, aby jej zákazník primárně kontaktoval prostřednictvím e-mailu kristyna@kristy-yoga.cz a sdělil poskytovateli svou stížnost uzavřené smlouvě, jejímu plnění nebo k činnosti poskytovatele touto formou, přičemž poskytovatel se pokusí nabídnout zákazníkovi přijatelné řešení stížnosti za účelem předejití jakéhokoli dalšího sporu.
VI. Záruky a reklamace
- Poskytovatel neposkytuje žádnou záruku na nabízené produkty či služby.
- Práva z vadného plnění je zákazník oprávněn uplatnit prostřednictvím kontaktního e-mailu poskytovatele uvedeného v těchto obchodních podmínkách.
- Poskytovatel odpovídá za to, že produkt při převzetí nemá žádné vady.
- Práva a povinnosti poskytovatele a zákazníka související s uplatněním práva z vadného plnění se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.
VII. Ochrana osobních údajů
- V případě, že zákazník při uzavření smlouvy vysloví souhlas s tím, že poskytovatel je oprávněn zpracovávat osobní údaje zákazníka za účelem zasílání obchodních a marketingových sdělení poskytovatele zákazníkovi, je poskytovatel je oprávněn tato sdělení zákazníkovi zasílat, a to až do okamžiku sdělení zákazníka, že si přeje zasílání ukončit.
- Informace o zpracování osobních údajů zákazníka jsou uvedeny v samostatném dokumentu „Informace o zpracování osobních údajů“.
VIII. Odpovědnost
- Poskytovatel nenese žádnou zodpovědnost za změny pracovního, sociálního či zdravotního stavu. Také se oprošťuje od nesení zodpovědnosti při zásahu vyšší moci nebo zauzlení dopravy v Praze. .
- Lektorka nezodpovídá za zdravotní stav účastníka kurzu. Trpíte-li zdravotními problémy, je důležité na ně lektorku před začátkem lekce upozornit. Zdraví je Vaše zodpovědnost. Pracujte se svým tělem s respektem a láskou, tak aby nedocházelo ke zranění.
IX. Závěrečná ustanovení
- Smlouva mezi poskytovatelem a zákazníkem je uzavírána na dobu určitou, a to do doby splnění povinností poskytovatele a zákazníka ze smlouvy vyplývajících.
- Tyto obchodní podmínky jsou účinné ode dne 19. 8. 2023
- V případě, že je některá otázka řešená těmito obchodními podmínkami upravená přímo ve smlouvě uzavřené mezi poskytovatelem a zákazníkem odlišně od těchto obchodních podmínek, použije se úprava sjednaná v příslušné smlouvě. Tyto obchodní podmínky se ve vztahu ke smlouvě uplatní pouze subsidiárně, tj. v otázkách neřešených přímo smlouvou.
- Poskytovatel je oprávněn tyto obchodní podmínky v přiměřeném rozsahu měnit, přičemž na příslušné smlouvy uzavřené mezi poskytovatelem a zákazníkem se vždy uplatní verze obchodních podmínek účinná v okamžiku uzavření smlouvy.
- Práva a povinnosti neupravená příslušnou smlouvou či těmito obchodními podmínkami se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.
- Poskytovatel nenese žádnou odpovědnost za následné použití produktu či výsledku poskytnuté služby ze strany zákazníka a důsledky z toho vyplývající.
- Obsah webových stránek poskytovatele je chráněn autorským právem. Není-li uvedeno jinak, je zakázáno obsah kopírovat nebo reprodukovat, ani šířit jinými kanály.